Reklamace / vrácení zboží
- Instrukce pro reklamaci zboží >>
- Instrukce pro vrácení zboží >>
- Online asistent pro vrácení zboží a reklamace >>
Objevil se u zakoupeného výrobku nějaký problém? To je nám líto. Samozřejmě vám to rádi pomůžeme vyřešit.
Chcete reklamovat mobilní telefon, tablet, notebook či jinou značkovou elektroniku a zkrátit dobu vyřízení vaší reklamace až o 50 %? V takovém případě vám doporučujeme obrátit se přímo na některý z autorizovaných servisů pro konkrétní značku zboží. Je pravděpodobné, že servis najdete i ve vašem městě a nebudete muset zboží posílat. Abychom vám to usnadnili připravili jsme pro vás seznam značek a autorizovaných servisů >>
Chcete reklamovat zboží, které jste zakoupili na e-shopu iGlass.cz před datem 1. ledna 2019? V takovém případě prosím kontaktujte původního provozovatele e-shopu iGlass.cz: iGlass.cz Distribution s.r.o., IČO 06899366, se sídlem Holubice 42, 25265 Holubice, kontaktní osoba František Veverka, jednatel, mobil (+420) 603 764 801, e-mail frantisek@fv-studio.cz
Pokud se vás netýkají výše uvedené situace (viz bod 1 a 2), využijte pro vaši reklamaci našeho online reklamačního asistenta >>
- veškeré příslušenství, které bylo při koupi součástí reklamovaného zboží,
- vytištěný reklamační protokol z reklamačního asistenta nebo přidělené číslo vaší reklamace.
- BRAVO CONSULTING, s.r.o.
Dům123.cz
Horákov 199
66404 Mokrá-Horákov
Zboží nezasílejte zpět na dobírku. Přijetí zásilky na dobírku bude z naší strany odmítnuto.
Po předchozí domluvě můžete doručit reklamované zboží také osobně do sídla naší společnosti.
Nemůžete-li z nějakého důvodu využít našeho online reklamačního asistenta, anebo máte nějaké otázky, kontaktujte nás >>
neboli odstoupení od kupní smlouvy.
Pokud vám zakoupené zboží z nějakého důvodu nevyhovuje, můžete nám ho bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od jeho převzetí. Můžete také požádat o výměnu za jiné zboží. V takovém případě bude vyrovnán případný rozdíl v ceně. Na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů nevzniká právo v případě zakoupení zboží v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud jste zboží nakoupili na firmu (IČO).
Nezapomeňte na to, že zboží, které vracíte, nesmí být použito a musí být v původním a neponičeném obalu. Pokud je obal poškozený, ponižujeme vracenou částku o náklady, které budeme muset vynaložit na uvedení zboží do původního stavu, aby ještě mohlo posloužit jinému zákazníkovi.
Využijte jednoduše našeho online asistenta, abyste nám oznámili, že chcete odstoupit od kupní smlouvy a zboží nám vrátit.
Důležité pokyny:
- Zboží uveďte do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.
- Vracené zboží odešlete zpět na naši adresu nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
- Zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
- Do zásilky přiložte kopii daňového dokladu (faktury), abychom mohli správně identifikovat produkt a rychle váš požadavek vyřešit.
- Náklady na vrácení zboží jsou hrazeny ze strany kupujícího, tedy z vaší strany.
- Zboží nezasílejte zpět na dobírku. Přijetí zásilky na dobírku bude z naší strany odmítnuto.
Co nejdříve odešlete zboží na naši adresu:
- BRAVO CONSULTING, s.r.o.
Dům123.cz
Horákov 199
66404 Mokrá-Horákov
Po předchozí domluvě můžete doručit zboží také osobně do sídla naší společnosti.
Peníze za zboží vám zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vráceného zboží zpět na naši adresu.
Nemůžete-li z nějakého důvodu využít našeho online asistenta pro vrácení zboží, anebo máte nějaké otázky, kontaktujte nás >>